război israel iran
Sursă - Unsplash

Ministerul Sănătății din Israel a raportat că a primit mii de apeluri la linia telefonică de sprijin emoțional în timpul atacului continuu al Iranului, notează Jerusalem Post.

Au fost raportate peste 4.700 de apeluri la liniile de sprijin emoțional, a transmis instituția, care se luptă cu un val de crize de sănătate mintală.

Ministerul a raportat, de asemenea, sute de apeluri către instituțiile locale de sănătate mintală și furnizorii de asistență medicală. Ca răspuns, biroul ministrului Sănătății Uriel Busso a adoptat protocoale de urgență. El a extins accesul la serviciile ministerului pe tot parcursul zilei. De asemenea, a creat linii telefonice telefonice și săli de comandă suplimentare în Israel.

În conformitate cu directivele emise de Comandamentul Frontului Intern al IDF, fiecare instituție sanitară din țară și-a deschis adăposturile pentru public.

În plus, ministerul a lansat servicii expansive de sprijin emoțional. Se fac sesiuni de terapie la distanță și evaluări psihologice imediate. În plus, există un „protocol de anxietate” coordonat, efectuat gratuit pentru cei din zonele afectate.

Delegații ale instituțiilor au fost trimise la locurile de impact din orașe precum Tel Aviv, Ramat Gan și Bat Yam. Acestea oferă ajutor mintal tuturor celor afectați de război.

Război Israel – Iran. Ce presupun noile protocoale de anxietate?

 

Protocoalele de anxietate sunt realizate pentru a limita crizele imediate de sănătate mintală și efectele pe termen lung ale sindromului de stres post-traumatic (PTSD) în rândul populației israeliene.

Serviciul la centrele de reabilitare din toată țara rămâne neschimbat, în conformitate cu evoluția situației de securitate. Ministerul a dispus extinderea serviciilor digitale pentru pacienții care doresc să rămână la domiciliu.